torsdag, juni 30, 2005

Tråktorsdag

I dag har vi inte gjort något... Mathilda var på dagis, och jag fick inte särskilt mycket gjort på förmiddagen. Melker vägrar att sova några längre stunder... Känner igen det här från då Mathilda var liten...

Hämtade Mathilda kvart i tolv, och sen har det varit high life. Mathilda känns jobbigare då hon varit på dagis, än de dagar hon är hemma hela dagen. Det blir mer tjafs och hög volym såna här dagar... Det gjorde väl inte saken bättre med Melkers sömn... Så fort han var på väg att somna så ökades ljudvolymen och han vaknade till... Suck!

Micke kom hem redan vid halv fem. Då åkte jag och Mathilda ner till bibiloteket och hämtade ut ett paket till mig. Lånade även en bunt böcker till... Det är himla kul med böcker!

När vi kom hem sen så gick vi över till Leone och hämtade Lingon & Blåbärkläderna som kommit. Kul! Mathilda invigde nattlinnet genast...



Mathilda med sitt nya nattlinne gör piruetter (iförd badtofflor...)


Micke testar att bära Melker i sjalen


Mathilda tog ett foto på oss

Nu har klockan återigen passerat midnatt, och jag sitter uppe ännu... Har tusen saker jag vill göra och ett gäng böcker jag vill läsa.. Kommer man nånsin komma ifatt? Jag antar att man inte gör det... Allt det där man vill göra får man väl spara till sen... då barnen flyttat hemifrån eller nåt :)

I morrn (idag..) är det fredag och vi har inga som helst planer alls. Vi får väl se vad vi hittar på...

Inga kommentarer: