fredag, augusti 24, 2007

Totalt slut...

Fy vad mycket det varit den sista tiden... dels så går jag ju numera upp rätt mycket tidigare än vanligt, sen så är det nya rutiner med att lämna och hämta barn på två ställen och barnen har varit tröttare och framförallt så har jag haft superdupermycket på jobbet och ännu är jag inte klar med det jag hade förväntats leverera förra måndagen.. Känns sådär... Oj vilken lång mening det blev :)

Jag har suttit och jobbat i stort sett varje kväll, och det är inget bra alls. Kommer i säng på tok för sent och det finns inte ork till att göra någonting.

I morgon har vi inga planer alls och det känns jätteskönt... finns en massa saker som man kanske borde göra och skulle behöva göra, men jag orkar inte...
Jo förresten, ett måste har vi, vi måste köpa present till en kompis till Mathilda för på söndag är det kalas. Två kalas dessutom.. Men dom får Micke gå på med barnen, för jag ska gå Tjejmilen.

Ja, jag har ju ett måste till.. måste jobba lite i helgen oxå... men inte i kväll... I kväll ska jag bara ägna mit åt datorn och gå och lägga mig i tid!

Vår kommande Kreta-resa känns mer välbehövlig än jag hade trott... tretton dagar kvar!

Inga kommentarer: