fredag, augusti 24, 2007

Uteblivna motionsrapporter

Mina uteblivna motionsrapporter beror inte alls på att motionen uteblivit, tvärtom.. Morgonpromenaderna har blivit en del av vardagen :)

Varje vardagsmorgon blir jag väckt av mobiltelefonens väckning klockan 05:15, då är det Martin Stenmarck som önskar mig God Morgon.

Klockan 05:30 träffar jag mamma & pappa och sen går vi ca 50 minuter med stavarna i spåret. Trots att jag är hur trött som helst när jag vaknar så är det fantastiskt skönt att ta dessa promenader och det är en underbar start på dagen.

Det tristaste är att jag inte vaknar med barnen som jag brukar, men jag får ta det... Får ta igen det på helgerna, för dom är promenadfria.

Styrketräning har det dock inte blivit då jag haft alldeles för mycket att göra på jobbet. Blä!

Inga kommentarer: