lördag, november 08, 2008

Lugn lördag

Skrinna var inställt på grund av att ishallen var upptagen, så det blev sovmorgon för oss. Äntligen! Vi fick ju inte sova så länge, Melker vaknade strax efter sex... Men vi behövde åtminstone inte gå upp, klä på oss och sticka iväg..

Jag och barnen åkte en sväng till biblioteket mitt på dagen. När vi kom hem åt vi lunch och sen var det kalasdax för Mathilda. Melker ville gå med och lämna och det gick ju bra... ända tills vi skulle gå hem igen... Då kunde han inte gå... SUCK! Så det slutade med att jag fick bära Melker och samtidigt gå och släpa på dockvagnen som han tagit med sig. Jag var en arg mamma då...

Efter två timmar hämtade jag Mathilda, och då åkte vi till gammelmormor & gammelmorfar för att lämna jultidningarna dom köpt. Vi var bara där en kort stund, för det var dax att åka hem och äta.

Barnen var trötta och det blev en mycket tidig kväll. Dom sov redan halv åtta..

Inga kommentarer: