lördag, november 22, 2008

Utmanad

Har blivit utmanad av Jenny!

Vilken mat äter du ofta?
Spaghetti och köttfärssås just nu...

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag brukar oftast hjälpa till att duka av. Rastlös...

Var sitter du helst när du bloggar?
I datarummet

Köper du ofta Triss?
Nja, inte ofta. Nån gång då och då.

Vilket land eller vilken stad har du varit på din bästa semester?
Alla våra semestrar på Cypern har varit fantastiskt trevliga. När jag var yngre var det nog någon av Orlando-resorna.

Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Räknas SVT-play? Kollar nästan aldrig på teve.

Vilket är ditt favoritvin?
El Coto eller något annat Rioja-vin


Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

Jag utmanar Mamma, Sabina, Monica och JoVi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul! Mina svar är klara :)

Anonym sa...

Nu så är det klart... :)

Sabina sa...

Hahaha ja jag gjorde ju den för inte allt för länge sedan men kanske jag gör den igen lite senare i veckan=) Tack ändå för utmaningen...
Kram