onsdag, december 21, 2005

Mitt mammahjärta blöder

Melker har varit sjuk ett par dar nu, och därför varit extra klängig och hängig. Svårt att få honom att sova, och helst sover han i famnen....

Det innebär ju att jag inte kan ge Mathilda omedelbar respons då hon ropar eller vill ha hjälp med något... Tyvärr har hon fått stå tillbaka lite de senaste dagarna, och det har jag konstant dåligt samvete för.

Nu i kväll var jag och handlade och Micke tog nattningen och det hade varit kaos... Mathilda grät och var helt galen... Hon ville att vi skulle lämna tillbaka Melker nu, för mamma tyckte bara om Melker och mamma är bara Mathildas osv.... Huva...

Jag vet ju att det är helt normalt, och naturligt - men det är förbannat jobbigt...

Jag går ju med ständigt dåligt samvet, och att få höra dom här orden lättar inte direkt upp samvetet!

På fredag ska jag och Mathilda ha en heldag för oss själva. Ska bli sååå skönt och välbehövligt!

Inga kommentarer: