måndag, december 12, 2005

Måndag

I måndags blev det en lugn förmiddag. Hämtade Mathilda på dagis kvart i tolv som vanligt, och då åkte vi bara hem.

Strax innan tre åkte vi hemifrån igen. Åkte då till Maxi Solna. Mathilda var i Minihuset medan jag och Melker gick och handlade. När vi handlat färdig kom Micke ner. Vi gick och hämtade Mathilda från Minihuset och så gick vi till cafeet där Mathilda åt korv och glass.

Sedan tog Micke med sig barnen och åkte hem, och jag åkte in till Pauluns. Träffade Petra och så gick vi ut på en promenad tillsammans. Perfekt att gå och prata i stället för att sitta stilla och prata! Vi gick i Hagaparken, och enligt min stegmätare så gick vi 7,5 km. Vi hade ett mycket bra samtal och jag kände mig glad när jag åkte hemåt.

På vägen hem tvättade och tankade jag bilen. Kom hem strax efter halv åtta och då var det high life hemma, så det var bara att slänga sig in i nattningen...

Inga kommentarer: