måndag, maj 23, 2005

Hinner inte....

Hinner inte med nu igen...

I lördags åkte jag och Mathilda till Knivsta marknad tillsammans med Sandra. Det var kul att gå omkring och kika lite, och rå om enbart Mathilda en stund. Råkade lovade henne en ballong så fort vi kom dit, och det var dumt gjort... Det blev lite väl tjatigt sen.

På lördagseftermiddagen var Mathilda och Micke ute en stund. Mathilda träffade en grannflicka för första gången, och lekte lite med henne. Skoj! Hon är 2,5 år och ska även få ett syskon nu i sommar. Tydligen är en till tjej på gatan gravid, så snart är det tre bebisar på gatan. Kul! Då kanske man kan lära känna dem och ha någon att umgås med nu när man går hemma.

Mamma var i väg med jobbet i lördags, så på kvällen bjöd vi pappa på middag.

I söndags var vi mest ute och höll på och fixade. Jag följde med Mathilda bort till grannflickan igen, och stod och pratade lite med hennes föräldrar och ett par andra grannar. Trevligt! Vi har inte haft någon kontakt alls med grannarna innan. Kan ju var kul om Mathilda har nån här att leka med....

På kvällen var vi hos Sandra och Nicklas och diskuterade semesterresa inför hösten. Härligt! Nu gäller det bara att vi hittar resor...

I dag har jag och Melker bara varit hemma. Gick en snabb vända mitt på dagen bara. Micke kom hem redan vid tre. Det hade brunnit på jobbet, så dom blev hemskickade allihopa. Micke hämtade Mathilda, så slapp jag ge mig i väg med Melker.

Vid fyratiden kom Veronica, Lucas & Thyra hit. Full fart i ett par timmar... Skoj!

Nu ska jag släpa mig i säng, ska bara sätta in en bild på vår buttra son :)




Blev även en bild på Mathilda med nyklippt lugg och monsteröron...

Inga kommentarer: