onsdag, maj 18, 2005

Trött igen...

Även denna natt var lite jobbig. Melker är lite tät i näsan, och det är väl jobbigt att sova då, så det var lite halvstökigt till och från. Jag kände mig som en zombie i morse då jag gick upp....

Melker har varit trött hela dagen, men ändå har han inte sovit särskilt bra. Han har sovit i korta intervaller, vaknat och ätit lite och somnat om. Han har inte fått i sig några större mängder mat precis, vet inte hur många flaskor jag blandat iordning som jag sett fått hälla ut det mesta i från. Hmm...

Det har varit urkonstigt väder, ösregn samtidigt som solen har strålat.. Tog bilen ner till dagis idag igen.

I kväll var Micke på en förhandsvisning av Star Wars filmen. Mamma var väldigt passande ensam hemma, då pappa är i Holland, så hon kom hit och avlastade mig. Hon både badade och nattade Mathilda. Toppenskönt!

Melker hade svårt att komma till ro, men somnade till slut i barnvagnen klockan åtta. Där han han nu sovit i tre timmar, så jag antar att han vaknar närsomhelst... Bara han inte ville vara vaken en massa då.... Vi får väl se hur det går!

Inga kommentarer: