måndag, januari 30, 2006

Veckans schema

Måndag
- Dagis för Mathilda
- Kyrkans barntimmar på eftermiddagen, jag och Melker ska promenera under tiden
- Jag ska hem till Veronica på nåt form av SPA-party på kvällen

Tisdag
- Mathilda är ledig från dagis
- Gå till öppna förskolan på förmiddagen
- Hälsa på morfar efter lunch

Onsdag
- Dagis för Mathilda
- Har inte bestämt om jag och Melker ska på babysång på förmiddagen, eller om vi ska vänta tills vi hämtat Mathilda och gå på sången direkt efter lunch. Klurigt...
Förmiddagstiden passar bättre, men jag vill hellre gå till Kyrkvillan än åka till Valsta och dessutom tyckte Mathilda det var kul att vara med
- Dans på eftermiddagen

Torsdag
- Hemma på förmiddagen
- Kyrkans barntimmar på eftermiddagen, jag och Melker ska promenera under tiden

Fredag
- Dagis för Mathilda (gympadag)
- Jag och Melker går förmodligen till öppna förskolan

Lördag
- Micke ska till Enköping på fest. Jag och barnen har inga planer för vad vi ska göra.

Söndag
- Mathilda ska vara med och sjunga på Familjegudstjänsten i Valstakyrkan på förmiddagen.
- L&B-visning här på eftermiddagen.

Övrigt jag önskar få gjort under veckan:
- Sätta upp spegeln samt cd-skåpen i Mathildas rum

Inga kommentarer: