måndag, juni 22, 2009

Brun utan sol

Brun utan sol har jag aldrig lyckats särskilt bra med. Nu var det iofs många år jag försökte mig på det, men det blev alltid fläckigt och såg onaturligt ut.

Att använda brun utan sol - utan att man är medveten om det var inte heller någon hit...

Jag blev alldeles förskräckt i går när jag såg mina ben. Vad sjutton hade hänt?
Efter en stund gick det upp ett ljus.. Jag hade använt en ny body lotion, kunde det vara så att jag allergisk mot något i den? Plockade fram och läste på den.. och tada... det var visst en body lotion med brun utan sol effekt.. Suck!

Inte fasiken tänkte jag på att läsa ordentligt på flaskan när jag tog den från varuprovsbordet på jobbet.. En Body Lotion från Natusan kändes ju toppen. Synd bara att jag missade den där lilla detaljen.. Hmm..

Nåja, färgen bleknar väl om nån dag eller nåt..

1 kommentar:

Thessan sa...

Känner igen fenomenet=). Blev inte så kul som man trodde när brun utan sol kom. Självklart skulle man prova... gul och flammig blev man... fy... inte roligt att gå till skolan som 12 åring då=). Dom är iofs bättre nu men det är lätt att det blir flammigt fortfarande, tyvärr. Hoppas du inte är fläckig längre=).