måndag, juni 01, 2009

Modiga jag...

På vår konsert i Berwaldhallen i början av maj fick jag ju en panikångestattack som jag berättat om. Då hade jag min trygga mamma vid min sida...

På onsdag ska vi ha en konsert i Upssala, och då kommer mamma inte att kunna vara med då dom är i Italien. Jag känner mig lite pirrig inför det, och är rädd att en ny attack ska komma även denna gång.

Jag tror som sagt att det är bra att vara öppen med det här och därför tänkte jag att det kunde vara skönt att berätta för Caroline om min oro. Då vet hon om jag helt plötsligt blir helt stirrig :)

Så i dag innan dagens körövning så pratade jag med henne och berättade.. Känns kalasbra att ha berättat om min oro - och jag är stolt över mig själv att jag var så modig!

Nu jäklar kommer det att gå hur bra som helst på onsdag. Så det så!

2 kommentarer:

JoVi sa...

Hur gick det? BRA hoppas jag!

Kram!

Sandra sa...

Tack JoVi!
Skrev precis ett inlägg om det... Det gick kalasbra!

*kram*