fredag, september 02, 2005

Bajs

I dag hade vi varit en sväng i Uppsala. Kom hem till mamma & pappa och la Melker på en filt. Tog av blöjan och gick för att hämta en ny...På den korta tiden hinner den lille mannen bajsa och sen vända sig om på mage och försöka krypa runt i bajset... Det var bajs precis överallt... Han hade till och med bajs bakom örat... Jag fick fullständig äckel-panik när jag såg honom. Fy fasiken! Samtidigt höll jag på att bryta ihop av skratt, för det var rätt komiskt..

Fick lägga honom på badkarsmattan och duscha av honom. Försökte samtidigt hindra honom från att stoppa in sina bajsiga fingrar i munnen. När jag står och duschar Melker kommer mamma in med Mathilda. Då har hon lyckats trampa i bajset, så hela hennes fot var bajsinsmetad... Oh så härligt! Det här var det värsta bajsäventyr jag varit med om :)

Good-bajs

Inga kommentarer: